Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145 1.6 Боксер-проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 145 1.6 Боксер-проблем

    Ами нов съм във форума и съм от Стара Загора, това ми е първата Алфа 145 1.6 Боксер 95г. сдобих се с нея след като направих чист бартер дадох. Замених си Голфа 3 за тази Алфа. Стори ми се много красива и екстрите които имаше са доста(климатик,ел. пакет,сервоуправление,абс,аирбаг,аларма,лети джанти 15ки), докато голфа нямаше нищо беше 92г. Алфата я взех от една жена тя каза че за нея била много мощна и не и трябвало толкова "бърза" кола. Като правихме бартера тя заведи голфа на сервиз където му направиха диагностика и така се реши да го вземе.. Като за начало в Алфата имаше доста козметични дефекти, които трябваше да се оправят, като провиснал таван скъсана и много мръсна тапицерия, на вратите отлепена тапицерията, таблото е счупено долу до мястото за СДто.. Мислих си че е само това... НО грешах, не съм правил все още диагностика защото незнам къде да я закарам в Стара Загора където разбират и да не режат глави..
    Проблема е следният.. Колата като е в движение и понякога ми се показва една червена лампа на таблото за инжекциона. На ден по няколко пъти ми се показва в ДВИЖЕНИЕ и от самосебеси се изключва. Има мирис на суров бензин. Много висок разход, градско около 20л/100км това е ориентировъчно, но е много висок !!! Разбрах че попринцип тези алфи имат висок градски разход но това при мене се дължи на някакъв проблем. Иначе си държи идеална температура на двигателя. Също така забелязах, че когато направя един старт-тоест от място да ускоря до 80-100км за най-кратко време 1старт=виждам как нивомера на бензина пада...
    Гледах във форума, опитах със търсачката, но неможах да намеря като моят проблем. Колата няма газово. Има някакъв спортен филтър.. възможно ли е той да е един от виновниците за разхода, също така колата не е с оригиналният катализатор, а някакъв заместител. Може ли този заместител на катализатор да ми играе някаква роля ? Колата има едно леко притрисане на място. Оборотите, които държи са най-малко950 по малко не минава.. дори е трудно на място да ги държи стрелката се колебае.. 950-1100 иначе като се запали държи високи обороти и постепенно падат, но това май е било нормално.. ако съм забравил да спомена нещо питайте.. а аз моля да ме насочите към майстор или да се опитам да пипна нещо тук там да видим какво ще стане..

  • #2
    Честито за Алфата, дано да имаш само безаварийни километри с нея.
    VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
    Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

    Comment


    • #3
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:19.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #4
        Първо добре дошъл и честито за алфата - много по-хубава кола е от голфа (казвам го от личен опит).
        Боксера НЕ трябва да тресе на място - може да имаш за смяна кабели/свещи, евентуално за почистване дюзи; както колегата по-горе писа е възможен проблем с този заместител на катализатора. Най-добре диагностика, там ще си покаже!
        За лампата: моята също свети отвреме-навреме, не намерих някаква закономерност.
        Разходът не трябва да е толкова висок, но по-малко от 11-12 градско не бива да очакваш. Провери за течове и/или спукани/разкачени бензинопроводи щом мирише на бензин!
        Иначе боксера е уникален мотор, не е капризен и е доста евтин за поддръжка. Успех!
        пс: За СтЗ може да потърсиш някой колега от форума, той със сигурност ще те насочат правилно
        166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
        x145 1.6 boxer

        Comment


        • #5
          Вътре във купето усеща ли се миризма на бензин ?
          Alfa Romeo 145 1.6 8V Boxer
          Alfa Romeo 147 2.0TS 16v V2I DISTINCTIVE

          Comment


          • #6
            Понякога ми свети и ключа за имобилайзера.. трябва да изгася и да запаля за да изгасне иначе си свети без да спира.. но това няма да е чак такъв проблем.. Също така има ли някаква паста, която да премахва надраскано от стъкло.. защото предното ми стъкло е много гадно надрано от рамото на чистачката защото е счупена и не държи перото както трябва и дере стъклото .. Поне малко да се заличи надрасканото, дали ще има такъв вариант..

            Comment


            • #7
              Честито и от мен колега,много безаварийни километри с алфата и по-малко ремонти.Аз също карам боксер,но моята е 1.3.За оборотите при запалване си е нормално да ги вдигне(при моята достигат 2000) и ги сваля постепено до около 900-1000.За чека на дюзата(диагностика),и др. ремонти при проверен айстор,който разбира от италянки,че аз минах през ада докато не открих форума.(на мен този проблем ми го отстраниха за 15 мин.,ама не помня какво беше).Боксера по принцип си тресе малко,но притрисането го имаше и при мен,смених кабелите и свещите и изчезна.За катализатора или в твоя случай заместител,според мен най-добре го махни,че ти спъва колата вероятно,после може да и сложиш и един чип и си в джаза.Успех!
              Alfa Romeo 145 1.3 boxer

              Comment


              • #8
                Ами в купено не се усеща мирис на бензин, освен ако не е отворена вратата. Най-много мирише от ауспуха, което ме навежда на мисълта че не го изгаря пълноценно. Има и спортен филтър но едва ли ще е от него. Тези дни ще я закарам на една компютърна диагностика да видим какво ще кажат.

                Comment


                • #9
                  честито за алфата колега, пожелавам ти безавариино шофиране. Аз съм със същия двигател и съм мн доволен,разхода за зимно време е 13-15 взависимост от това колко студена я караш. За спортния филтър аз също имах но лятото си го смених с стандартен понеже мн вдига температура.За светването на инжекциона, при мен се оказа ламбда сонда(предната зима имах разход 20/100), но след смяната продължава да ми светва като вдигне около 75-80градуса(незнам каква е закономерността). А иначе разхода си ми падна на 11-12 лято и 13-15 зима. С тавана аз ходих на тапицер взема ми 100лв. Ако има др питай.....

                  Comment


                  • #10
                    Колега,честита Алфичка,проблема с разхода,както аз и мн други от форума,мисля че са го имали,на 80% е от ламбдата,единственият и най-удачен вариянт ти е да отидеш на диагностик,тъкмо ти е новичка и не е лошо да я преслушат и да ти кажат кое какво що,за да знаеш!!!

                    Поздрави!!!

                    Comment


                    • #11
                      За тавана има и опция да си вземеш втора ръка от някоя кола след '97. Тогава променят типа на тапицерията - те не се разлепват.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Честито, колега и добре дошъл!
                        Богатата смес, за която говориш, се получава от ламбда сонда, МАП сензор и датчика за температура на антифриза.
                        Горе-долу в тоя ред.
                        Огледай си първо всички тънки маркучета по всмукателния колектор. Не е изключено, някое да е напукано, скъсано или просто запушено.
                        Тоя инжекцион е доста стабилен и не би трябвало да имаш проблеми.
                        Разбира се, диагностиката ще е най-доброто решение!
                        Успех!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          колата ще отива за скрап.. Просто трябва да се налеят много пари в тази кола с които не разполагам.. свети лампата на инжекциона, гори много, таблото е счупено, тавана е целият отлепен, има дупка в предната броня, държачите на фаровете са счупени, има изстървал амортисьор, има виещ лагер, гори масло, отзаде отстрани тапицерията е отлепена, климатика неработи, отзаде яде гумите на една страна, чистачките са счупени, предното стъкло е надрано от чистачките защото са счупени, цялата кола се запотява в движение (проблем с вентилацията)... ами като цяло е това за което се сещам и няма смисъл от ходене на диагностика, защото една диагностика няма да оправи работата... някой знае ли колко могат да ми дадат за тази кола в някоя автоморга ориентировъчно..

                          Comment


                          • #14
                            250-400лв максимум.
                            Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!

                            Comment


                            • #15
                              значи няма смисъл.. аз ако продам джантите за 250 и ако я дам за желязо ще взема още 450..

                              Comment

                              Working...
                              X